Ara
Toplam kayıt 39, listelenen: 1-10
The relationship between organizational citizenship behaviour and organizational silence
(Elsevier Science Bv, 2015)
The aim of this study is to empirically investigate the effect of organizational silence dimensions on organizational citizenship behaviours. This study considers organizational silence as a multidimensional construct and ...
Segmentation of green product buyers based on their personal values and consumption values
(White Horse Press, 2015)
In heterogeneous markets, one of the many consumer groups is that of green product buyers. With rising ethical values, the green market is assuming its place in a general growth trend. Given this, it is important to determine ...
Customer preference for islamic banks in Turkey a model of planned behavior theory
(Research Center Islamic Economics-IKAM, 2022)
Despite the increase in the number of service recipients from the banking sector and the increasing competition among banks, the share of Islamic banking in Turkey, which is a Muslim country, is low compared to other Islamic ...
The SIPG method of Dirichlet boundary optimal control problems with weakly imposed boundary conditions
(AMER Inst Mathematical Sciences-AIMS, 2022)
In this paper, we consider the symmetric interior penalty Galerkin (SIPG) method which is one of Discontinuous Galerkin Methods for the Dirichlet optimal control problems governed by linear advection-diffusion-reaction ...
Türkiye’deki mevduat bankalarına yönelik bir araştırma: bankalarda gelir çeşitlendirmesinin performans üzerine etkileri
(Gümüşhane Üniversitesi, 2021)
Çalışmanın amacı 2010-2018 dönemleri arasında Türkiye’de faaliyet gösteren 21 mevduat bankasının gelir kaynaklarında yapmış
oldukları çeşitlendirmenin, performansları üzerindeki etkisini araştırmaktır. Çalışmada bağımsız ...
Katılım bankacılığı tercihini etkileyen faktörler: Rize örneği
(Erzurum Kültür Eğitim Vakfı, 2021)
Katılım bankaları başta faiz olmak üzere İslami hassasiyetleri temel alarak finansal piyasalara girme konusunda tedirgin olan fonları sisteme kazandırmayı hedeflemektedir. Türkiye’de katılım bankacılığı hizmetlerinin ...
Çağrı merkezlerinin banka tercihine etkisi: Rize örneği
(2021)
Küreselleşen dünyada rasyonel kararlar verebilen müşterilerin artması bankacılık
sektöründeki rekabeti yükseltmiş ve bankalar müşteriyi odak noktalarına almıştır.
Bankalar için müşterilerle birebir iletişim kurmak önem ...
Dünya borsaları arası etkileşimin sosyal ağ analizi ile incelenmesi
(2021)
Amaç – Çalışmanın amacı 2018 yılı itibariyle başlıca dünya borsaları arasındaki karşılıklı etkileşimleri inceleyerek ilgili araştırmacılar için faydalı çıkarımlar yapmak ve yatırımcılara portföylerini oluşturmada ...
Doğalgaz kullanım tercihinde etkili olan sosyo-ekonomik faktörlerin analizi: Rİze örneği
(Atatürk Üniversitesi, 2021)
İnsanoğlunun gıda ve barınma gibi temel ihtiyaçlarından sonra enerji ihtiyacının ilk
sıralarda yer aldığı söylenebilir. Bu ihtiyacın karşılanmasında hem ekonomik hem de çevre dostu
enerji kaynaklarının üretimi ve tüketimi ...
Borsa İstanbul’da getiri ve oynaklık üzerinde ocak ayı etkisinin testi
(Yaşar Üniversitesi, 2021)
Hisse senetlerinin Ocak ayında diğer aylara göre daha yüksek getiri sağlaması Ocak ayı etkisi olarak
tanımlanmaktadır. Bu çalışmanın amacı Borsa İstanbul (BIST 100) hisse senedi getiri ve oynaklığı üzerinde
Ocak ayı ...