Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇakar, Ayşe
dc.date.accessioned2019-11-04T12:21:39Z
dc.date.available2019-11-04T12:21:39Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/735
dc.description.abstractDin Egitiminde Hikâyenin Kullanımı? baslıgını tasıyan bu çalısma `Giris' ve `Sonuç' bölümleri hariç, iki ana bölümden olusmaktadır. Giris bölümünde, arastırmanın problemi, amaç ve önemi, yöntemi, yararlanılan belli baslı kaynaklar ve sınırlılıkları dile getirilmistir. Birinci bölümde, hikâyenin kullanımı teorik olarak incelenmistir. Hikâye-egitim iliskisi, hikâyenin din ve ahlâk ögretiminde kullanılmasının önemi, hikâyeni sorunları ve hikâyede bulunması gereken özellikler ve son olarak da ders içinde kullanımı ile hikâyenin kullanılabilecegi yöntem ve teknikler ele alınmıstır. kinci bölümde, uygulamaya dayalı olarak Ömer Seyfettin'in bes hikâyesi seçilmis ve Din Kültürü dersi içinde kullanılabilecek konulara göre çözümlemesi yapılmıstır. Sonuç bölümünde ise, arastırma sonucunda elde edilen veriler ve neticeler degerlendirilmistir This study which is titled ?story?s use in religious education?, consist of two main chapters apart from the introduction and conclusion chapters. In the introduction, the problem of the research, aim, importance, main sources which were used in the study and handicaps were mentioned. In the first chapter the usage of story was studied theorically. Relation between story and education, the importance of using story in religion and ethic education, matters of story and specialities which have to exist in story, finally the usage of story in the lesson, methods and technics which story can be used were examined. In the second chapter Ömer Seyfettin?s five stories which were chosen practically and analiysed according to the topics which can be used in religion and ethic lesson. In the conclusion chapter, results which were reached at the end of the study were explained.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherRize Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDinen_US
dc.subjectReligionen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimen_US
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectTürk Dili ve Edebiyatıen_US
dc.subjectTurkish Language and Literatureen_US
dc.titleDin ve Ahlak Eğitiminde Hikayenin Kullanımıen_US
dc.title.alternativeUsage of story in religious and moral educationen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.department0-Belirleneceken_US
dc.contributor.institutionauthorÇakar, Ayşe
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster