Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Prospective elementary mathematics teachers' noticing of childrens' mathematics: a focus on extending moves
(Springer, 2021)
Professional noticing of children's mathematical thinking (Jacobs et al. in J Res Math Educ 41(2):169-202, 2010) is a construct that is used frequently to understand the ways in which teachers attend to, interpret, and ...
Investigation of the ways prospective mathematics teachers respond to students’ errors: An example of the equal sign
(Informascope, 2022)
This study aims to determine how prospective middle school mathematics teachers
respond to students’ errors in the questions about the equal sign. This study utilizes case
study method. In this case study, hypothetical ...
Matematik eğitiminde fark etme becerisi üzerine yapılan araştırmaların bibliyometrik analizi
(Bayburt Üniversitesi, 2022)
hil olmak üzere bibliyometrik verilerle ilgili yayınlanmış literatürü tanımlamak,
değerlendirmek ve izlemek için kullanılan bir istatistiksel analiz türüdür. Bu çalışmada fark
etme becerisi ile ilgili yayınlanmış bilimsel ...