Erişim şekli için "info:eu-repo/semantics/closedAccess" Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
-
Coğrafya eğitimcilerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri
(2012)Bireylerin çesitli etkenler nedeniyle yaptıkları isten asırı soğumaları neticesinde ortaya çıkan tükenmislik, hem sosyal iliskiler hem de is verimi üzerinde olumsuz etkiler yaratabilmektedir. Bu çalısmada, liselerde ve ... -
Coğrafya eğitimi araştırmalarında temel yönelimler
(2010)Bu çalışmanın temel amacı; ortaöğretim coğrafya öğretiminde 2000 yılından günümüze (2009) kadar geçen süreçte yapılan coğrafya eğitimi araştırmalarını konu alanlarına göre sınıfl andırarak bundan sonraki araştırmalara ışık ... -
A corpus investigation on the journal of social sciences of the Turkic world
(Horizon Research Publishing, 2018)In recent years, a rapid development in computer technologies has been witnessed and feasibility of data access has been increased. In today’s world, restoring documents, or data in general, and transferring them to ... -
Lise coğrafya 9 ve lise coğrafya 11 ders kitaplarının bazı okunabilirlik formülleri ile değerlendirilmesi
(2010)Bu çalışmanın amacı, lise coğrafya 9 ve 11. sınıf ders kitaplarının okunabilirliklerini ölçmektir. Bilindiği üzere ders kitaplarında bulunması gereken en temel özelliklerden biri metinlerin öğrencilerce kolaylıkla ve akıcı ... -
A research on speech anxiety of prospective Turkish teachers
(Kamla-Raj Enterprises, 2015)This research aims to find whether prospective teachers' speech anxiety change in accordance to various factors (gender, grade level) with meaningful difference. the research uses the descriptive research method of shading. ... -
Sınıf öğretmenliği 1. sınıf öğrencilerinin coğrafya algılarının metafor yoluyla belirlenmesi (Rize Üniversitesi örneği)
(2011)Bu çalışmanın amacı; sınıf öğretmenliği 1. sınıf öğrencilerinin coğrafya algılarını metafor yoluyla belirlemektir. Araştırma evrenini Rize Üniversitesi Eğitim Fakültesi sınıf öğretmenliği 1. Sınıf öğrencileri oluşturmaktadır. ... -
Yapılandırmacı yaklaşım temelli ilköğretim hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerinde zihin haritalama tekniğine ilişkin öğretmen görüşleri
(2010)Bu çalışmanın amacı, İlköğretim Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler derslerinde zihin haritalama tekniğinin uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerini belirlemektir. Çalışma grubu 20 ilköğretim öğretmeninden oluşmaktadır. ...